29 Aralık 2011 Perşembe

Yoğun bir tempo, ödev-sunum-proje bitirme telaşı: malum sınavdan önceki son haftadayız. Bu blog işi de zaten Ahmet Hocamızın verdiği ödevlerinden biriydi. Düzenli olarak buraya yeni yazılar eklememiz gerekiyordu, fakat zaman mekan istek sınırlılıkları olduğu için uzun süredir bir şeyler karalamıyorum. Bugün de, değerli Ahmet hocamızın dersinde yararlı ve ilgimi uyandıran bazı konular dikkatimi çekti. Buradan da sizlerle paylaşmak istedim böylece. 
Örneğin, çok CREATİVE bir kaynakça  commoncraft.com Günümüzdeki tüm modern teknoloji kavramlarını kısa ve net, açıklayıcı bir şekilde  anlatan videoların hazırlandığı bir site. Site hakkında bilgi araştırırken Site ve yapımcıların bulunduğu yer SEATTLE'mış. Bu haber beni şaşırttı diyebilirim. Nasıl olsa yazın Seattle'daydım. 
Hazırladıkları videolar benim beğenimi kazandılar. Örneğin bugun derste izlediğimiz Viki konusuna farklı bir yaklaşım ve açıklayıcı bir benzetme ile Viki konusunu çok iyi irdelemişler.
yada benim geçen haftaki sunum ödevleimden biri olan Mikroblog ve mikroblogun servisi olan Twitter'i de çok güzel anlatmışlar. Keşke bu siteyi daha önce keşfetseydim de sunum ödevlerime de eklerdim bu videoları :)

0 yorum:

Yorum Gönder